Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 17, 2010

Home » , , , , , , » Dunia Movies : 2 Movies Skali

Dunia Movies : 2 Movies Skali


Ari2 yg bsan,MyEm0.Comso x d kje nk wat,aku pun g la tgk wyg..Mle2 aku tgk cte The Karate Kid je,coz cte ni mmg aku tringin gler nk tgk,lgpun Jackie Chan yg brlakon,cnfrm la x mnghmpakan..So,sprti biase,gua nk previu skit..hehe..

*Jlan cter ni agk lme,ttp pdt dgn aksi2 yg mnghburkn
*Watak Dre lakonan Jaden Smith,iaitu selaku ank pnerbit filem ini,Will Smith bgtu brkesan skali
*Watak Han lakonan Jackie Chan kali ni lbh brbntuk serius dan tenang
*Mngisahkan tntang khidupan Dre yg slalu dbuli smnjk die brpndh ke Beijing,so dgn bantuan Uncle Han,die bljr seni mmperthankan dri dan brjye mmenangi prtdingan kungfu dgn mnglhkn bdk yg slalu mmbulinye
*Nak previu byk2 aku x reti so ksmplnnye cte ni mmg best gler..MyEm0.Com

Pas tgk cte ni,aku rse bsan plak x tau wtpe,MyEm0.Comso aku lyn lg movies,The A-Team,




Cter ni best,pdt dgn aksi mnarik sume,tp wktu tgh climax cter ni,aku rse mngantuk gler dtmbh dgn sjuk gler airkon wyg tu,last2 aku trtdo..huhu..MyEm0.Com

On d way nk blik umh,smpt sggh kdi bli nvel grafik kluaran Gempakstarz,kdg2 bkn bce sgt pun,tp aku just nk memenuhkn koleksi aku je..hehe..MyEm0.Com