Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 13, 2010

Home » » Tag: Bru smpt nk jwb tag..huhu..

Tag: Bru smpt nk jwb tag..huhu..


Sori my bro sangkut, bru brksempatan mnjwb tag..skali soklan xnk byk plak..huhu..trpkse aku bersengkang mte jap nk jwb soklan ni nye sal,tp xpe,bro sangkut yg hnsem nye sal,gua jwb..

Bro Sangkut

1. adakah anda rasa
anda hot?
Kdg2 kot,hehe..tp aku mmg hot gler klu d org wat taik ngan aku..hehe..MyEm0.Com

2. upload wallpaper yang anda guna sekarang.

gmbr org tgh smoking..

3. cerita pasal wallpaper tersebut.

gua dh tak tau nk ltk gmbr pe,lgpun tgk cm gmpk je..haha..

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
aku pun x igt..byk sgt lgu yg aku dgr..huhu..

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
aku mnjwb smbil brpikir,cmne lah Sangkut rjin jwb tag2 ni sume,tbik spring la bro,aku mnaip smbil mnagisMyEm0.Com

7. selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

adik,ank bongsu la ktakan hehe..,mmber2 pggl Sab je,awek aku pggl 'B'..mlu2..MyEm0.Com

8. tag lagi lapan orang.

Aku rse nk pgsan ble kne tag 8 org..huhu.
So aku jwb cra len..=p
.
MyEm0.Com


9. siapakah orang no. 1 kepada anda?

fmily aku mrupkn org prtme dlm hdup aku

10.katakan sesuatu kepada orang no.5

dlm fmily aku,aku mrupkn org ke-5,so,gud luck kpd diri sndiri..hehe..

11.no. 3 ada hubungan dengan sapa?
D hbungan dgn aku,coz aku ank yg ke-3 mrgkp bongsu..hihi..


12. bagaimana pula dengan no.4?
Laki2 bleh khwin 4,spe2 yg mmpu la..haha..

13. pesanan kepada orang no. 6.

xd komen=p

14. kata2 cinta untuk orang no. 2.
pun no komen=p

15. adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?

mmg x d persamaan lgsug dri sgi tlisan,lgpun die tnye no.7 dan no.8,so tlisan mmg len la kan??MyEm0.Com

16. berikan 5 perkara yang anda tawu tentan
g orang yang mengetag anda.
nama: bro sangkut yg genius+kreatif
umur: ntah,lhir thun kmbing kot..hehe..
makan: aku rse sume die tbai,kcuali dging kmbing koz die kn syg kmbing..hehe..
minum: ABC kt seksyen 2 s.alam..sdp tu..
pesanan:team kte dh mkin mantap bro..kep it up..

18. perasaan anda semasa buat tag ini.

gler la..gve up aku..rse nak pning+nangis nk slesaikn sume..huhu..MyEm0.Com

19. adakah anda tau si razman itu sengal.

mber skolah aku d nme Razman dlu,tp aku rse die ok je,x sngal pun..haha..

20. gay or less?

aku laki sejati..hehe..

Akhirnye dh jwb sume wlupun aku skip2.gmbira x trhingga..dmam sbntr..huhu..MyEm0.Com