Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 24, 2010

Home » , , , , , , , , , , , , » Dunia Aku : Beli Blackberry Hanya RM1

Dunia Aku : Beli Blackberry Hanya RM1

Hello to all my readers..hope semuanya happy this week..by the way, Sabtu semalam aku pergi K.L jumpa and lepak2 dengan member, dah lama tak menyeronokkan diri sendiri so this timela masa untuk aku relaks and lepaskan tension..aku kalau ke K.L tempat pertama dan terakhir yang aku akan pergi adalah Times Square, masuk je Times, pastu agak2 dah petang baru balik..lagipun bagi aku kat Times tu semuanya complete, mean kalau aku nak cari barang ke apa semuanya ada..anyway tujuan aku sebenarnya pergi Times aku nak cari sport shoes, banyak sikit choice yang kalau kat Times tu..

Nak dijadikan cerita, waktu aku sampai je Times tu, aku tengok kat ground floor ramai gila orang beratur, ada yang siap baring sekali, kebetulan ada mamat cleaner tengah lap cermin kat situ, so aku pun tanya la mamat tu, "bang, bawah tu asal ramai giler orang beratur??",mamat tu pun jawab,"Blackberry,RM1,Smartphones,RM1,"..ceh,bangla rupanya..aku ingatkan Melayu tadi..die cakap lagi, ada yang beratur dari semalam semata2 nak beli Blackberry RM1 tu, aku tak tahu la kot2 die kelentong aku..tapi mungkin logik juga sebab ada yang siap baring2 sekali..aku pun baru teringat waktu aku turun dari monorail tu, nak masuk Times ada orang bagi pamplet, after aku cek balik pamplet tu, baca balik terms2 dia, rupa2nya bukanla boleh senang2 nak beli Blackberry RM1, mengikut apa yang ditulis kat situ,




BUY THE LATEST SMARTPHONE IN TOWN FOR ONLY RM1
Be the 1st 100 customers to queue at the IT Centre (Ground Floor Entrance) on 23 October and you 'll stand a chance to buy the latest Smartphone or other IT products for only RM1!
Queue starts at 10:am.
*T&C applies

So ada la kena mengena juga tajuk entry ni..hehe..so tamat tajuk Blacberry,hehe..aku kalau pegi K.L tak tengok wayang memang tak sah sebab aku ni jenis kaki wayang..so sementara tunggu member aku datang, aku beli tiket wayang awal2, so kalau beli awal,takdela aku nak kena beratur panjang nanti..



Reign of Assasins, itu tajuk movie yang aku pilih..So bagi aku, movie ni memang best gila, storyline and sinematografi movie ni memang best..dari segi aksi pertarungan, amat menarik sebab aksi pertarungan lain dari yang lain.memang tak rugi kalau korang tengok..Aku nak review lebih2 tak reti pula aku, so korang klik sini kalau nak review Reign of Assasins





After tengok wayang, berbalik balik kepada misi utama aku pergi Times, cari sport shoes..penatla juga aku pusing satu Times tu nak cari kasutnye pasal..dah penat sangat aku cari, last2 aku usha satu kedai ni, aku nampak je kasut tu terus aku ambik, tanya saiz, try pakai ngam, bayar terus blah..hehe..



Lotto pilihanku


Putih itu suci




Aku pun tak sure asal aku terus sambar je kasut ni, maybe design yang simple kot..dahla warna putih, kena la rajin sikit basuh kasut after ni, takut silap2 dari warna putih terus tukar warna hitam..hehe..so after ni bolehla aku jogging and main tennis pakai kasut ni..baru ada semangat nak main..huhu..ok,stop sampai sini..tangan penat nak menaip dah..semenjak 2menjak ni tangan mudah krem, main laptop je keje..MyEm0.Com

p/s: rugi sapa tak tengok Reign of Assasins, memang best giler..