Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 2, 2010

Home » , , , , , » Dunia Aku : 48 Hari Blog Ini Ditinggallkan

Dunia Aku : 48 Hari Blog Ini Ditinggallkan

Salam geng blogger2 sume and pembaca2 blog duniaku sekalian,jap2..ada ke org baca blog aku?? whatever la,yang penting aku tak susahkan orang..hehe..MyEm0.Com..erkk..d prasan pape yang lain tak kat blog ni?? kalau perasan tu maknenye memang alert la ngan blog aku ni..setelah dihitung balik,lebih kurang 48 ari aku meninggalkan dunia blogging..blog ini meninggal atau ditinggallkan bukanla persoalannya,cuma disebabkan terlampau banyak urusan dan mende yang perlu aku pikirkan dan settle..dari urusan untuk menguruskan pembelajaran ke peringkat ijazah and sehinggala urusan yang melibatkan masalah peribadi..percintaan tu adalah sikit2..huhu..MyEm0.Comberbalik kepada blog ni..template blog ni baru sahaja ditukar kepada yang lebih ringkas dan simple,dan widget2 yang tak berkaitan telah aku buang untuk meringankan loading page blog ni..lagipun bukan ada orang nak tengok pun widget2 ni sebenarnya,lebih kepada mencantikkan daripada keperluan sebenarnya..kadang2 tu teringin gak nak try mempunyai domain dan hosting sendiri,tapi bile dipikrkan balik,MyEm0.Comaku ni bukannya serius sangat berblogging and blog ni bukannya famous pun,sekadar hiburan je..hehe..neway,thanks kat follower2 aku walaupun tak ramai coz diorang ni la yang memeriahkan blog aku ni..u guys memang terbaik laMyEm0.Com

p/s:url address and title blog ni pun dah tukar:)