Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, January 15, 2011

Home » , , , , , » Dunia Pelik : 10 Biasiswa Paling Pelik Di Dunia

Dunia Pelik : 10 Biasiswa Paling Pelik Di Dunia

1.Biasiswa untuk orang kidal
Kerana pelajar yang kidal begitu banyak,biasiswa ini ditawarkan oleh Juanita College di Pennsylvania.Biasiswa tersebut merupakan biasiswa yang paling umum dan banyak dicari orang.

2.Biasiswa Poker Online
Jika anda adalah seorang juara permainan poker,ini adalah kesempatan untuk memiliki sejumlah besar hadiah sebagai biasiswa.

3.Biasiswa Kedai Ais Krim Nasional
Jika anda bekerja di beberapa kedai aiskrim, anda mungkin memenuhi syarat untuk biasiswa ini. Jika anda bertuah,majikan anda mungkin me'rekomen'kan anda untuk mengambil satu dari 1000 biasiswa ini.

4.Biasiswa Patrick Kerr Skateboard
Satu lagi biasiswa yang pelik. Biasiswa ini berguna bagi oarang yang memiliki bakat dalam bermain skateboard.

5.Biasiswa untuk orang yang memiliki nama belakang paling pelik
Biasiswa ini diberikan oleh University Loyola di Chicago untuk pelajar dengan nama belakang yang pelik. Nama belakang paling pelik yang terbaik sejauh ini adalah 'Zolp'.

6.Biasiswa Asma dan Elergi
Kedengarannya sangat pelik dengan penyakit asma anda dapat sejumlah biasiswa yang besar. American Academy of Allergy, Asma bertanggung jawab untuk menaja biasiswa unik ini.

7.Biasiswa Stuck at Prom Duck Brand Duct Tape
Ini adalah sebuah pertandingan yang diadakan setiap tahun, dimana para pelajar membuat pakaian untuk bersaing mendapatkan biasiswa sebanyak $2,500. Hadiah kedua dan ketiga adalah untuk biasiswa sebanyak $1000 dan $500.

8.Biasiswa Vegetarian
Biasiswa ini ditaja oleh Vegetarian Resource Group untuk orang yang hanya makan sayur-sayuran.

9.Biasiswa untuk pelajar tertinggi
Orang-orang yang tinggi memiliki kesempatan untuk mendapat biasiswa. Biasiswa ini dipertimbangkan untuk pelajar yang memiliki ketinggian 5'10" untuk pelajar perempuan dan 6'2" untuk pelajar lelaki.

10.Biasiswa untuk Ramalan Masa Depan
Biasiswa ini agak berbeza sedikit,hanya untuk pelajar yang tertarik dalam ilmu ekonomi. Pelajar diwajibkan untuk 'membeli dan menjual' saham untuk ramalan masa depan.

credit fcukz.co.cc