Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 7, 2010

Home » , , , , , , » Dunia Pelik : Kematian-kematian Yang Pelik Dan Misteri

Dunia Pelik : Kematian-kematian Yang Pelik Dan Misteri

Kematian-kematian Yang Pelik Dan Misteri

Kematian
memang akan menimpa sesiapa sahaja. Tetapi bagi orang-orang tertentu ada juga yang melakukan permintaan aneh sebelum meninggal dunia. Dibawah ini adalah kematian-kematian yang misteri dan aneh :


The roof fuckers
Pada tahun 2007,seorang pemandu taxi menemui mayat seorang lelaki dan wanita dalam keadaan telanjang di sebuah gedung di Colombia. Ramai yang percaya bahawa mereka mati ketika melakukan hubungan seks.



Jennifer Strange
Jennifer mati ketika dia sedang berusaha untuk memenangi acara “Hold Your Wee for a Wii” di radio, dia meninggal kerana meminum air yang sangat banyak tapi tidak mahu kencing (kerana terlalu asyik mengikuti kuiz di radio)



The Starcraft Death
Seorang warga korea, Lee Seung Seop, pengsan dan mati setelah bermain video game selama 50 jam di internet.



Grizzly Man And His Girlfriend
Seorang penghias bilik yang bernama Timothy Treadwell sangat mencintai beruang, sehinggakan dia tinggal di Alaska selama cuti yang panjang hanya untuk mendekati dan hidup dengan beruang-beruang tersebut. Pada tahun 2003, salah seekor beruangnya mati dan beruang yang lain memakan Timothy dan turut membunuh kekasihnya.



The Pizza Bomber
Seorang penghantar pizza bernama Brian Wells menelefon polis dan mengaku bahawa sekarang dia telah dirompak oleh seseorang yang bernama Erie dan Penn. Dia juga memberitahu bahawa sekarang lehernya sudah dipasang dengan bom dan mahu meletup. Bomnya meletup dan Well kemudiannya mati. Empat tahun setelah kematiannya, polis baru mengetahui bahawa sebenarnya Wells adalah dalang daripada perompakan itu. Dan masih tidak diketahui mengapa ia memasang bom tersebut di lehernya.



The Dumb Lawyer
2003, Setelah berpesta, Garry Hoy seorang pengacara dan senior di tempat kerjanya ingin menunjukkan kepada murid-muridnya bagaimana cara untuk memecahkan kaca di Toronto-Dominion Bank. Dia melanggar dirinya sendiri pada kaca dan terjatuh. Dan dinyatakan mati dan memang benar-benar mati.



R. Budd Dwyer
Pada tahun 1987, pencari harta karun dari Pennsylvania, R. Budd Dwyer menggelar berjumpa PERS untuk menjelaskan kes rasuah yang dituduhkan kepada dirinya, tiba-tiba dia mencabut pistolnya dan meletakkanya tepat di mulutnya dan menembak dirinya dan ini berlaku ketika siaran langsung live di TV



credit duniakita